close
28號

今天返澳門了....

有d唔想返去.......

就是唔捨得來君你.....

記得有一次又係.....

你送我去機場......大家都好唔捨得大家.....依依不捨....

今天...你沒送我...也沒打比我....

唉....唔緊要啦.....

你係台灣要小心d.....

你去玩下都好既.....輕鬆一下.....

而我返去一下都好.....起碼唔會一個人係台灣胡思亂想......

過幾日我就返黎台灣啦......到時一定要去搵你......

我好想見你呀......來君.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    kuanchun0402 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()