close
6月26日

這天是你的生日......

可是你要返工....

早上7點多就不見你了.....

而你晚上跟朋友去慶祝.......

根本就沒時間見你.....我成日都係到等你.....

一等.....都差不多晚上2點幾了.....

我打比你又冇聽......你都沒打回來......

我快忍不住了....我就一個人出去外面.....

遊遊蕩蕩.....

買野飲.....

又等到快4點了....我就回家....

見你還沒回來....心裡一直很擔心....

我在想....點解你一個電話都唔打比我....

你係唔係唔想見到我....你知我會等你返黎架......

都唔打過電話比我.....明知我會好擔心你架啦.......

我唔知發生咩事....我正係知我好擔心你....好掛住你呀

你知唔知呀....來君....





arrow
arrow
    全站熱搜

    kuanchun0402 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()