close
6月27日

我等你等到6點多才睡了......

7點幾起來...

看到你還沒回來....

就坐在等你.....

茜茜看到我....

也給我一些安慰的說話....

茜茜問我可唔可以放低你一下....

我說唔可以....點解要我放棄你.....

我就是放不低你同我既感情.....

6,7年啦....點可以話放就放.....

係我最努力為了我們未來既時候......要我放棄你....我唔可以...也做不到.......

我唔會放棄我最心爰既人....我要同你結婚...我要給你幸福與快樂.....




arrow
arrow
    全站熱搜

    kuanchun0402 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()