close
老婆...

你叫我唔好黎搵你....又叫我唔好打比你....

我聽到真係好傷心....

叫我比兩個月時間你...好好地念清楚我同你既關係....

我怕我做不到....我怕黎兩個月會冇左妳呀....

我真係好怕.....我放不下我地黎6,7年既感情呀....

以前我地一齊好開心架....

黎左台灣之後....你係台中我係嘉義...我地唔好比黎少少既距離....來影響我地咁耐既感情....

我知你仲係好愛我...我都係....我對妳冇變過....

我地一齊搵返以前既開心感覺丫....

為左妳...為左我地.....我會好好地完成學業....

我唔會放棄你架....妳都唔好唔要我....







arrow
arrow
    全站熱搜

    kuanchun0402 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()