close
2008/6/13 星期五

開開心心去等車...來台中給妳一個驚喜...妳的來電...我就跟妳講...

我來(在路上)台中找你...你說不要開玩笑...我講真的...我在路上了...而你叫我下車...不要來...為什麼...你說你明天約了別人讀書...沒空陪我...沒關係...我也有書要讀...你去你的...我留在家讀書就好了...到了台中時...我問你黎唔黎接我...你說你的車借了別人...沒有車...好...我就自己查車來(我借了別人的車)...最後...你又講...係你講的...你今天有朋友要來(這個才是重嗎?)...ok!!!ok!!!我返去就係啦...

差點一個人流浪台中街頭...還好仲有火車...一個人坐尾班車返黎嘉義...心情低落...胡思亂想中....

我在想...點解點解點解會咁既???...點解你可以講咁多藉口?...點解你想我走...

難到你唔想見到我架咩???...

你仲要問我有冇事...問我仲有冇野同你講...

你覺得我可以冇事咩...我可以同你講d咩呀...唔通同你講我好開心呀...一個人遊車河好爽呀?....

一心念住比個驚喜妳...妳卻拒我於千里之外...

我唔聽妳電話...係因為我仲好唔開心...

而妳就不再打架啦...妳覺得我仲嬲緊妳丫ma?...打來都冇用丫ma?...再過幾天吧...

妳冇對我唔住...係我成個傻仔咁者...成個白痴仔...

我唔知妳近排做乜鬼...我淨係知道...近排既感覺就係好陌生...完全唔知妳近況係點...

我只係想見見妳者...比個驚喜妳者...原來係咁難架...
















arrow
arrow
    全站熱搜

    kuanchun0402 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()